kraftlös,matlös,pengalös, life is good

jag har skrivit en labbrapport utan kraft, tränat utan mat, shoppat utan pengar, life is good! Ni får ursäkta att jag har varit lite frånvarande men jag har suttit och haft ångest över hur nära jag var att klara duggan och hur mycket jag måste kunna till på fredag. Usch och fy. Det blir till att läsa ögonen av sig sen. Jag hoppas att det kanske räcker med att jag bara har läst igenom det mesta och har ett hum om vad det är som sker. 

Shit, förlåt. Nu är det bara massa skolsnack igen! Hmm, juste! Jag funderar på att färga håret inför balen, om jag har råd, men är inte helt säker på färgen. Sen så funderar jag även på att tatuera mig efter jul. Ni förstår, jag förväntar mig lite pengar i julklapp, haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då gumman får vi se va mamma o pappa ger dig eller menar tomten;))) i julklapp :) <3

2010-12-07 @ 21:32:32
Postat av: Mamma

Då gumman får vi se va mamma o pappa ger dig eller menar tomten;))) i julklapp :) <3

2010-12-07 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0