Kör vi?

Jag sitter och kollar på friends och dör av skratt! Jag dukade upp med lite chips och dipp och satte mig i fosterställning framför datorn. Det är så skönt att koppla bort allt ibland! Äntligen börjar jag fatta lite av det jag har läst i kursboken så det känns också bra!

Imorgon ska jag ner på stan och leta efter en klänning till luciabalen och en ljusstake/lampa. Cornelia ska möta upp mig och vi ska vandra runt tills vi hittar något. Jag vägrar ge mig! Haha. Sen funderar jag på att åka till F&S och träna lite. Jag är så himla sugen på att röra mig lite, börjar bli frustrerad här! Jag är så chockad över hur lätt jag blir beroende av att komma igång. Det är så skönt. 

Men nu ska jag kolla på lite film och sen läsa och till sist så ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0