frustration

Nu är jag äntligen hemma och färdigäten! Jag hade som sagt dugga idag och tror ni inte att jag fick 14p när 15 var godkänt? Jag håller alla tummar som jag har för att Doreen ska vara snäll och godkänna mig i alla fall. Det är så tråkigt när det blir så... Speciellt när det handlar om slarvfel och ''det kanske är så och SÅ, men jag vågar inte chansa.'' och det är det man faller på... Jag kan ju det här! Nästan i alla fall, fan då.

Hur som helst så tog jag ut min frustration på gymmet idag och på min älskade jungtaube, Anna. Det var rätt så skönt, jag känner att jag börjar komma igång nu. Ikväll blir det dock bara slapp med datorn och film och ev. en pizza för pengar jag inte har. Men det är fint, vackert. Jag tänker vägra öppna skolboken i alla fall. Den här helgen ska jag ta det lugnt och efter luciabalen så kör jag fullt ut. Jag vägrar att misslyckas på de nästa duggorna!

Haha, okej nu har jag inte något vettigt att säga längre (vilket jag sällan har), så puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns tonfisk för 6kr på lidl :DDDD

2010-12-10 @ 19:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0