Chairman?

Chairman, hmm, det skulle vara kul! Men jag skulle aldrig våga söka... För det första vill jag inte förlora, för det andra är jag rädd att misslyckas (även om det inte är troligt med tanke på att man får hjälp), för det tredje är jag för feg; jag skulle aldrig våga stå och prata inför människor på engelska. Jag vågar inte ens prata inför mig själv på engelska (min engelska är värdelös) och det är nog just den delen som är käppen i hjulet.

Men det skulle vara kul! Nyttig upplevelse, berikande. Och det vore inte första gången i en styrelse, så lite erfarenhet har jag ju. Men jag vet inte... Would you vote for me? Haha, självklart inte. Jag är faktiskt lite kluven, hur hände det? Det skadar ju aldrig att försöka. Nåja. Vi märker med tiden. Jag avskyr när jag får massa idéer som jag har svårt med att släppa.

Kommentarer
Postat av: a

I would vote for you:)

2010-12-15 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0