Why?

Jag förstår inte varför jag mår så himla illa hela tiden? Varje kväll känns det som att jag bara vill spy och ingenting annat. Det spelar liksom inte någon roll vad jag har ätit under dagen eller så. Det börjar bli riktigt frustrerande nu. Det är väl magkatarr eller något liknande kan jag tänkta mig.Det är väl lika bra att man hoppar ner i sängen och läser lite. Det kanske kan lugna ner magen något. 

Det blev ingen dejt imorgon verkar det som. Kanske får jag ta mig en tur på stan och ta passfoton i en såndär automat. Man ser alltid lika blåst ut på dom! Det är inte varje dag man lägger ut 70 kr för ett kort som man ser drogad ut på. Men ni vet, ibland måste man ju göra det också! Haha. 

Juste, ni får påminna mig att ringa Lena på KI imorgon! Jag måste boka tid för registreringen. Jag ska försöka få tid den 27:de annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till! Well, of to bed now.

Kommentarer
Postat av: Liz

Du kanske är orolig för nåt? (logiskt nog...)

Nejmen jag menar, det behöver ju inte vara nåt som ska hända, utan något som har hänt tidigare? Nåt som du tänkt "Äh spelar roll.." sen kommer det fram ibland? Det är rätt vanligt tror jag, jag har fått så en period.



Hoppas det löser sig för dig! :/ Kram

2010-08-12 @ 09:29:43
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0