wake up

Godeftermiddag! Jag vaknade inte för så länge sen, pinsamt nog. Ska strax ta och hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Jag känner mig väldigt snuskig, haha. Jag tror faktiskt att jag ska över till Conny en snabbis och säga hejdå till honom. Jag flyttar ju på torsdag så det gäller att börja säga hejdå till alla. På måndag verkar det som att det är Carros tur att få ett farväl och på tisdag är det Elins tur. På onsdag blir det bara till att packa hela dagen! 

Haha, i bland är det inte lätt att vara My. Men nu ska jag röra på mig så att folk slipper vänta. Måste försöka äta något också. Det första jag gjorde var att äta choklad när jag vaknade... bra där! Men puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

När är det min tur då? :/

2010-08-23 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0