Vissa saker är bäst ogjorda

Well, nu är sanningen ute... Jag kunde aldrig tro att reaktionen skulle bli som den blev och jag mår så enormt dåligt över det hela. Jag är världens sämsta kompis och jag tror att jag precis har förlorat en otroligt viktig killkompis. Men jag kan inte göra det ogjort. Du får vara arg, du har all rätt i världen att vara arg. Jag hoppas bara att du en dag kanske kan förstå att det aldrig hade något med dig att göra. (...jag älskar dig) Och beroende på vart det hela slutar så kanske du till och med kan vara glad. 

Nog om det. Nu ska jag sätta mig och kolla på Sex and the City 2, det känns som hel rätt film just nu! Kanske kan man få trösta sig med en kexshoklad också? Hoppas att föräldrarna är snälla, annars blir det en kopp té! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0