Vilken dag jag hade igår! Det började med ...

20100802580 (MMS)

Vilken dag jag hade igår! Det började med att jag satt och åt frukost i underkläderna när Anna ringde och fråga om jag ville träffas och därefter meddelade hon att dom satt i bilen utanför, haha ni kan ju tänka paniken jag fick! På stan träffade vi på Linda, söta Clara och Emma (?). Vi tog en fika och sen vandrade vi runt på stan ett tag. Mysigt! 


När jag väl kom hem så började jag hjälpa till med maten! Så enormt gott det var. Kyckling och tigerräkor på spett med världens godaste marinad! Helt klart en femma! Haha. 


Juste... Mitt internet fungerar fortfarande inte så ni får inte bli arga på mig bara för att jag aldrig uppdaterar! Nu har jag ju faktiskt en anledning förutom att jag är lat. Men jag ska kolla om det kanske är nätverkskortet som har pajat. Skulle inte förvåna mig! Nåja sötnosar vad har ni för er då? Jag är riktigt sliten. Jag har sovit som en uggla inatt! Somnade 30 minuter vid 5 sen var jag vaken till halv nio och somnade. Vaknade hela tiden, så tillslut gav jag upp haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0