fill it up

Resväskan ligger på golvet, sakta börjar den fyllas till kanterna. Men nu har jag kört fast. Det är kanske inte så bråttom trots allt. Jag skulle kunna packa ner hela min garderob, men vad ska jag då ha på mig i veckan? Ni ser mitt problem. Jag får ta lite varje dag och sakta tömma mitt hem på grejer. Haha, det sötaste någonsin hände också. Gizmo gick och ställde sig mitt i väskan och kollade på mig. Ungefär som att han inte alls var nöjd med att jag packade eller skulle åka utan honom. Älskade Gizmo. 

Jag tror att jag åkte på någon lätt sjukdom igår. Imorse när jag vaknade trodde jag att någon hade skjutit mig i huvudet och hängt mig. Jag hade riktigt ont i huvudet och halsen med andra ord. Men halsen har lugnat ner sig, det är bara huvudvärken kvar. Förhoppningsvis försvinner den under kvällen eller natten. 

Imorgon fyller systeryster år så jag antar att jag borde slå in hennes present. Även om det inte är mycket för världen. Det är ju alltid roligt att öppna paket. Resten av veckan kommer bli lugn. På onsdag ska jag ner på stan och knäppa kort. Ska även passa på att träffa Sandra, det var ett tag sen nu. Sen på fredag verkar det bli utgång, även om det bara kommer vara lugnt. Jag ska försöka få ihop ett litet gäng. Men nu ska jag kolla på film, packa eller något annat roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0