Uppe i varv

Jag har precis anmält intresse till tre studentrum, jag har precis sökt lån och bidrag. Jag är helt uppe i varv. Jag är så extremt laddad inför Stockholm! Nu kan jag inte förstå varför jag har varit så nojig. Det som gör mig mest nojig är nog storleken på staden och att jag kommer gå vilse, haha. Jag blir stressad när jag inte vet vad det är som gäller. Men efter lite tid så ska nog det lösa sig också! Jag har trots allt alltid velat bo där! 

Nu ska jag bara överlämna min reservplats i Uppsala så att någon annan kanske kan få chansen. Uppsala känns mer tryggt, fler vänner, mindre stad och jag har varit där ofta. Men nej, det är dags att kasta sig ut i det okända. Och det är trots allt bara stockholm! 

Plus att jag har Nico ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0