The day after

Hej vänner, hur mår alla? Jag känner mig lite sliten, mest trött och ont i magen. Som tur är så undvek jag en rejäl bakfylla (hoppas jag!). Jag funderar starkt på om jag ska försöka somna om det är nämligen ingen annan i min familj som är vaken än. Tro det eller ej, men det är jävligt tråkigt att bara sitta och glo, haha.

Det är det värsta (minus bakfyllan) när jag har druckit, jag vaknar alltid tidigt på morgonen dagen efter. Jag vill sova ordentligt och länge. Det hade ju varit bättre om jag kunde vakna tidigt alla andra dagar och få sova ut efter en fylla, haha. Nej, nu ska jag lägga mig i sängen (som jag redan ligger i) och kolla på tv, ev. somna om! 

Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men My, kroppen och hjärnan har sovit ut redan efter 7 timmar ;p

2010-08-08 @ 15:55:29
URL: http://twitter.com/Kissunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0