tack.

Aldrig har jag varit så arg i hela mitt jävla liv. Hade det inte varit för att en viss person höll i mig så hade jag vänt mig om och slagit till. Men nu är jag glad att jag inte sjönk så lågt, det gjorde du så bra ändå. Tack så hemskt mycket för att du som vanligt fuckar upp allt som gör mig lycklig. Jag förstår inte att det kan vara så svårt att faktiskt bete sig vuxet och hälsa och försöka föra en normal konversation? Men istället ignorerar du mig och sitter och snackar om vem du ska sätta på och det ena å de andra. Jag försökte i alla fall men nu har jag fått nog. Efter jag har satt mig på tåget till Stockholm så kommer jag aldrig komma tillbaka. Nu skiter jag i Gävle. Jag har gång på gång förlåtit dig för allt vad du har gjort, även när folk har sagt att jag är en idiot när jag gör det. Men jag trodde att du var bättre än så. Och jag vet att jag har ställt till en massa och inte alls varit världens bästa, det har jag aldrig påstått. Men jag trodde att vi åtminstone skulle kunna skiljas åt som någorlunda hyfsade bekanta. Men icke sa nicke.

Sen vill jag bara säga förlåt till alla er som jag möjligtvis förstörde kvällen för. Det var inte alls min mening. Men jag sa till alla att jag skulle gå så fort någon blev ledsen eller arg, även om det var jag, och det gjorde jag. Jag hoppas i alla fall att ni alla hade trevligt så länge det varade! 

Tack Nico och alla andra som fanns där och stod upp för mig. Det värmer i hjärtat. Nu kan jag knappt vänta på att få flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0