Renande

Jag kom precis ut från duschen, gud vad skönt det var! Det kändes som att det var tre månader sen jag stod i en dusch och blev ren. Haha, ibland är det extra skönt. 

Är det bara jag som tycker att det känns som att sommaren börjar lida mot sitt slut? Mörkret smyger sig närmare och solen värmen inte lika mycket. Det känns riktigt tråkigt, men jag tycker om hösten också. Jag älskar alla fina höstfärger som dyker upp på trädkronans lövverk. 

Det slog mig tidigare idag att inom en månad har jag flyttat. Jag kommer inte längre bokvar i Gävle, alla mina vänner kommer vara utspridda över hela landet (med fokus på Uppsala) och jag vet inte ens vart jag hamnar. Det är lite ångestframkallande att veta att något kommer hända men inte vart det händer. 

Svaren på ansökningarna borde komma nu den första veckan i Augusti. Då är det bara till att börja stressa efter boende. Som tur är så har jag Nico så länge (om jag skulle hamna i Stockholm). Jag vet att det löser sig tillslut, någonstans hamnar jag och det kommer bli riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0