Patterns

Jag har märkt ett tydligt mönster; När jag är riktigt förbannad så plockar jag mina ögonbryn. Är inte det lite utav ett konstigt fenomen? Brukar ni också göra så? För mig känns det riktigt bra för jag känner inte smärtan av hårstrån som slits ut ur hårsäckarna på samma sätt när jag är arg. Jag känner mest ilska. Jag är lite trångsynt på det sättet nämligen. Jag kan inte hantera mer än en känsla åt gången, haha ;D 

Usch, jag mår riktigt illa just nu. Borde kanske sova med tanke på att klockan är halv fyra... Satan vad tiden går snabbt ibland. Hoppas bara att jag kan somna nu! Imorgon måste jag ner till biblioteket och lämna in alla böcker som jag har lånat. Jag har inte råd med en förseningsavgift! Tänkte att jag även skulle passa på att kolla efter något till Linn när hon fyller... Jag har inte ens råd med en present. Tror ni att hon skulle bli glad utav ett handmålat kort och en begagnad gummisnodd? Jag tvekar starkt på det!

Nej nu måste jag sova eller spy. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Mandi

Det finns faktiskt någon "sjukdom"/tvångstanke/whatever då man brukar rycka bort hårstrån från ögonbrynen, ögonfransarna eller från huvudet. Dock vet jag inte vad den heter =)

2010-08-05 @ 13:57:38
URL: http://supermandie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0