myskväll

Vet ni hur gott det var med dipp eller? Jag har haft världens cravings efter dipp och chips och nu sitter jag äntligen och äter det! Det är lika bra att passa på att njuta av små lyxsaker medan jag kan. Snart är jag en fattig student som ska leva på nudlar och torr foder. Haha. Man borde kanske köpa såna där ''matpåsar'' som man får när man gör lumpen. Jag vet att vi fick dom på militärlägren i alla fall när vi låg i fält. Det fungerade rätt så bra och man blev relativt mätt, haha. Men jag vet inte riktigt om jag skulle vilja leva på det i tre år. Känns inte som det. Jag tvekar på att man skulle må speciellt bra efter ett tag också, haha.


Men nu ska jag gå tillbaka till tv:n och leta efter något bra program. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte ska du behöva svälta så länge vi finns....du får komma hem till mamma o pappa på loven och äta upp dig ;) <3

2010-08-23 @ 07:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0