LOST

Okej, nu har jag kollat klart på alla säsonger av lost. Det tog sin lilla tid men nu är det gjort. Det känns nästan lite tomt... Vad ska jag nu göra? (jag kan ju inte skaffa mig ett liv, det funkar ju inte). I överlag så tyckte jag om serien, konstig, irriterande, mysig och allt där mellan. Visst fanns det stunder då jag tänkte ''Ja men självklart ska det finnas en sån och en sån och SJÄLVKLART ska den och den dö och sen inte dö'', men det är kanske lite utav charmen med hela serien? 

Förövrigt så är jag helt nöjd med slutet, jag känner mig tillfreds med det, haha. 

Och framöver så är mina planer att gifta mig med Matthew Fox och Josh Holloway, bara så att ni alla vet. Haha, nedå. Nej, nu kanske det är dags att kolla på en film eller sova? Jag har trots allt en dejt med älsklingsElin imorgon, haha. Jag ska ta och köpa mig hårspray! Det är fan i mig på tiden. 

Först: Plocka bort det djur jag precis dödade. Äckliga silvriga monster.

Uppdatering: Äckliga monster! Jag tror min lägenhet drar till sig kryp. Vi hittade en stor äcklig spindel (grov kropp, usch) och som tur är så är Linn lite modigare och snuskigare än mig så hon vågade slänga ut den. Jag hittade en harkrank, en mal, den där silvriga saken återuppstod, små äckliga flugor. Seriöst? Är det bara jag som plågas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0