laktos

Det här är hemskt! Jag kan knappt äta något utan att jag får jätte ont i magen. Då är ju den naturliga tanken ''Hm, jag kanske är laktosintolerant'', denna teori testade jag för någon timme sen med laktosfri glass. Tror ni inte att jag fick minst lika ont i magen för det? Uppsvälld blev jag också, ser lite ut som en luftballong. Jag avskyr det här... Det slutar alltid på samma sätt; jag vågar inte äta för att jag inte vill ha ont i magen. Det är väl därför min vikt är värre än en jojobantare. Jag går upp mellan fem och tre kilo och går ner lika mycket om inte mer. Helt stört. 


Nej, nu tänker jag sluta vara bitter! Har ni något roligt för er då? Jag funderar faktiskt på att krypa ner i sängen och lägga mig och sova. Klockan är trots allt elva och jag har ju inte sovit så bra inatt. Imorgon ska jag nämligen möta upp Annika för att åka ut till ''hemlingby köpstad'' (det vill säga ica Maxi) eller vad det heter och fixa min klocka. Det är då på tiden!

Kommentarer
Postat av: Merima

fin blogg:)

allt bra:?:D

2010-08-20 @ 01:42:55
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
Postat av: Linda

På tiden :) hehe

2010-08-20 @ 20:56:06
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0