I'm dreaming of a white christmas

Jag vet att ni alla kommer skjuta mig nu men jag sitter och lyssnar på julmusik! Jag vet inte varför, jag fick bara ett plötsligt sug efter julen. Jag ångrar mig väl lagom till att snön kommer. Anyway så har jag kommit på att jag älskar julmusik som har ett soft sound i stil med Michael Bublé och Frank Sinatra. Det är så mysigt att lyssna på. Jag vill bara krypa in i en filt framför en brasa. Haha.

Men gud, nu får jag ge mig! Det är för fasiken fortfarande sommar! Jag får avnjuta en kopp té och lite film istället! Har ni föresten något bra tips på julfilmer? Det är dom bästa filmerna enligt mig (nästan i alla fall). Haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0