Grattis <3

Nu har jag precis kommit hem från Valbo med moder jord och Ann. Vi sprang runt och letade efter lampor och lampskärmar, haha. Det bjöds även på en räkmacka och satan vad god den var! Nu sitter jag i min säng helt uppstressad inför imorgon. Ni vet den där känslan av att det är något man har glömt att packa eller göra. Så känns det. När Anders har slutat jobba ska vi till affären och köpa lite schampo och anteckningsblock osv. Sen blir det mat! Och efter det ska jag packa och bara försöka lugna ner mig lite. 


Sen måste vi säga grattis till min älskade Jen som kom in på socionomprogrammet på SU! Tänk så vi kan sitta och studera ihop (även om det är två helt skilda saker vi studerar!). Haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till My, det kommer att gå hur bra som helst och sen när du får din egen vrå oavsett om det är en eget lägenhet/studentrum eller del i lägenhet så kommer allt att bli superbra och skönt!

(Farmor hade propp i lungan och ligger kvar några



massor med BAMSE kramar!

2010-08-25 @ 21:35:43
URL: http://villaskrolycka.blogspot.com
Postat av: Mamma

Du vet att Anders o jag sagt att vi alltid finns här för dig<3<3<3

Nu har du ju kontakt med din släkt i Stockholm oxå och även det är ju en trygghet:)

Älskar dig gumman

2010-08-25 @ 22:55:58
Postat av: mormor

du underbara goa My det kommer att gå bra för dej i stockholm du är fortfarand mormors flicka även om du nu är en ung kvinna på väg in i vuxen värden jag tror på dej och är en stolt mormor var rädd om dej så syns vi snart hoppas jag lycka till med dina studier .Jag är så glad att vi har fått kontakt igen jag har saknat dej .Många varma kramar från mormor

2010-08-26 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0