Glögg

God eftermiddag! Jag hade riktigt roligt med Carro igår, det var skönt att bara skita i allt och ge järnet. Det känns bra att man har återupptagit kontakten igen, även om den kanske inte var helt förlorad men ni fattar vad jag menar! Haha, vill ni veta något sjukt? Igår drack jag vinglögg från blossa med apelsinsmak. I julas tyckte jag att den var skit äcklig men nu gick det ner minsann. Haha, det är ju seriöst nå fel på mig. 

Jag hade tur idag som slapp bakfyllan någorlunda, jag hade lite ont i huvudet när jag vaknade men det försvann direkt! Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen för satan vad snuskig jag känner mig! Tröjan är fortfarande fuktig (det är det värsta med bomullströjor, dom suger åt sig allt) och hela kroppen är klibbig. Haha, usch. 

Det är synd att jag aldrig tar med mig kameran, men jag glömmer jämt ladda den. Skitsamma! Är kanske inte så mycket att se ändå, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0