Gårdagens bravader

Åh men goddagens! Det blev inte mycket till uppdaterande igår inte. Jag var som sagt till KI och registrerade mig, tog kort osv. Jag fick träffa en elev och en utav lärarna vi skulle ha. Hittills verkar allt hur bra som helst och jag kan knappt vänta innan studierna kommer igång! 

Efter vi hade varit på KI så begav vi oss någon helt annanstans. Vi åkte till en tatueringsmässa och dom var verkligen asgrymma! Jennifer skaffade sig en old school pickadoll. Den blev så jävla grym och tatueraren som gjorde den var så jäkla trevlig. Jag kan ju säga att jag tror inte att jag någonsin har snackat så mycket engelska i mitt liv. Men nu ska vi fixa lite mat och sen ska vi ut på stan och se oss omkring. Jag älskar stockholm, bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0