Djävulens dotter

Jag ser förjävlig ut! Jag har utvecklat ett horn i pannan under natten... Så himla typiskt. Självklart så har jag spenderat hela min sovande tid med att riva på mitt horn och nu har jag ett stort fint rött sår. Åh det känns så himla värt det, haha. 

Det märks att jag är stressad, har utslag över hela mig just nu. Mina ben ser ut som jag vet inte vad och resten av kroppen börjar komma ikapp. 

Ska sätta mig i soffan och avnjuta ännu en lugnande kopp te. Puss på er!
(jag vägrar sätta min fot utanför dörren idag. Det spelar ingen roll om det så är kungen som frågar!)

Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-08-04 @ 19:03:00
Postat av: Anonym

älskar dej som du är. gb

2010-08-04 @ 22:48:34
Postat av: Matilda

De där jävla hornen alltså! Dock har jag värsta bra grejerna nu så jag har sluppit de av det värsta slaget och det mesta av det andra med (när jag orkat tänka på vad jag stoppat i mig) :'D fast, peppar peppar..

2010-08-05 @ 18:01:48
URL: http://twitter.com/Kissunge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0