det var en dröm

Det känns alltid lika bra när jag vaknar efter klockan tolv. Idag hade jag den underbara turen att vakna kvart i tre. Det är hemskt när det blir så. Men jag var bara så himla trött! Riktigt sliten efter allt som har hänt de senaste veckorna. För att inte tala om stressad. Så nu har jag sovit ut ordentligt!

Jag hade en riktigt hemsk dröm inatt, eller idag mellan tio i ett och kvart i tre. När jag vaknade hade jag så ont i mitt hjärta att jag började gråta. Jag kände mig helt trasig. Det var inte en dröm som kändes realistisk men bara känslan som jag kände i drömmen. Och vissa människor som var med. Gud, jag kan inte ens försöka att beskriva. Det var så hemskt. Det slutade i alla fall med att en viss person dog, men precis innan kollade han på mig och log. 

Nej, usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0