CSN

Om ni bara visste vilken lättnad det var att få mejlet från CSN där det stod att jag blev beviljad studielån. Egentligen har det varit en dum sak att stressa upp sig för, men man vet aldrig vad som kan hända. Det finns alltid en möjlighet att något krånglar eller att jag kanske inte kan få full utbetalning. Men inget krånglade och jag får full summa! Det känns underbart, om jag får säga så. 

Något som jag kanske inte trivs med så mycket är att det stod i meddelandet att jag får pengar den 24 september. Det hade ju varit betydligt bättre om man kunde få lite pengar redan i augusti, vad ska man annars leva på? Hm... Kanske är det jag som missuppfattar. ÄH det löser sig. Haha så känner jag nu. Imorgon kommer jag stressa om det istället. 

Det är rätt så fantastiskt hur jag hela tiden finner saker att stressa upp mig för. Jag har inte ens börjat skolan än och jag är redan på vippen till sönder stressad. Okej, kanske inte riktigt men ni förstår vart jag vill komma. Nu gäller det bara för mig att komma ihåg att skicka in studieförsäkran eller vad det nu än hette. 

Sov gott snyggingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0