100% packning

Hej på er! Tror ni inte att jag lyckades försova mig idag? Jag hade bestämt med mig själv att jag skulle vara nere på stan vid ett tiden idag. Tio över ett vaknar jag av att Carro skickar ett sms och frågar om jag är nere på NF, haha. Så självklart! Men innan klockan var två så satt jag ner i NF's soffor och pratade med några trevliga människor. Det var hemskt kul att träffa alla och säga hejdå lite snabbt samt att skriva över nycklarna på G så nu har jag inget som håller mig kvar till skolan. Elin satt nere i lokalen så jag fick säga hejdå till den plutten också! Rätt som det var så stormade Carro in, haha. Det blev en glass, ett hejdå och en bussresa hem. 

Väl hemma så har jag bara packat väskorna inför min avfärd. Det börjar bli fullt i min stackars resväska och tung är den. Är det inte lite lustigt att jag har packat ner nästan alla kläder och rätt så mycket annat men garderoben ser lika full ut? Jag förstår inte hur det går ihop. Det är så svårt att få med mig allt jag vill ta med mig. Speciellt eftersom jag mer eller mindre kommer leva i min resväska då jag inte vet när jag får eget boende. Usch. Men det är betydligt bättre än att bo på gatan så jag klagar inte! 

Imorgon ska jag till IKEA med moder och Ann. Någon utav dom ska tydligen skaffa en lampa och jag måste komma ut lite. Jag älskar att gå runt på IKEA och bara kolla. Snart kommer jag kunna köpa saker till mitt egna hem! Haha, notera hur jag säger snart men menar tre år...  Men det är kul! Sen vet jag inte om jag ska träffa Sandra eller inte, men hur som haver så ska jag till affären och köpa lite duschkräm och såna tråkiga (men nödvändiga) saker. Måste försöka skaffa ett litet  block också. Visst går det bra med vanliga block, men jag vill helst ha ett litet som jag kan anteckna i och som går ner i väskan.  Jaja. Nu ska jag dricka lite té och starta en film. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0